Wij hebben hiervoor een tijdschrift ontwikkeld waarbij elke deelnemer de hoofdrol speelt in zijn/haar eigen magazine. Een ‘gepersonaliseerd magazine’ waarin alle prestaties van de deelnemer zijn gebundeld. Op de cover met finishfoto en tijd, geheel voorzien van eigen naam, parcours, schema’s en foto’s. Dan ontstaat er een uniek magazine voor een unieke persoonlijke prestatie!Een prachtig aandenkenDe race is gelopen. De tijden zijn neergezet en de herinnering aan het evenement moet voor eeuwig worden vastgelegd. Daar draagt dit magazine dan ook optimaal aan bij. De meerwaarde van dit magazine is, dat het bewaard zal worden vanwege de persoonlijke invulling. De prestaties van de deelnemer zelf. Daar zijn ze trots op. Dat willen ze laten zien. Hún tijdschrift met hún prestaties. En daar kunt ú als organisatie, bedrijf of sponsor van profiteren. Hoe werkt het?Elke deelnemer is bekend bij de organisatie met persoonlijke gegevens. Deze worden gekoppeld aan de chip die de renner draagt. Vervolgens koppelen wij deze gegevens aan een foto-database op deelnemernummer indien beschikbaar. Al deze gegevens komen in een grote database, waaruit wij de magazines genereert, produceert en verzend.Onze mogelijkhedenWij hebben het ‘gepersonaliseerde magazine’ ingedeeld in 3 hoofdgroepen:1. Consumermagazine - Voor de organisatie / evenementDe organisatie maakt gebruik van een bestaande indeling. Deze versie wordt te koop aangeboden richting elke deelnemer.2.2. Businessmagazine – Voor een bedrijf
Wanneer het bedrijf hun eigen magazine cadeau wil geven aan elke bedrijfs-deelnemer.
3. Brandmagazine -Voor de hoofdsponsor
De sponsor krijgt een volledig ‘eigen magazine’, voor iedere deelnemer.
De evenementen die ons run-event magazine concept tot nu toe hebben ingezet zijn:Dam tot Dam loop Amsterdam, Singelloop Utrecht en de Marathon Eindhoven.
Daarnaast hebben we voor KLM in 2014 een eigen business magazine gerealiseerd voor 10-jarige deelname aan de Dam tot Damloop Amsterdam .
